Mijn collega’s

Martien Dresselhuys

martien-dresselhuys

Met zorg geselecteerd, Algemeen Directeur Martien Dresselhuys:
“Voordat een klusbedrijf toetreedt tot onze organisatie, bezoek ik hem altijd eerst thuis. Zodat ik zelf kan beoordelen of hij is wat u zoekt: een nette kerel met twee rechterhanden die het fijn vindt bij u thuis iets moois te maken. Van huis uit hebben al onze klusbedrijven een specialisme, maar vanwege hun brede interesse en ervaring hebben ze gekozen voor het afwisselend werk als allround klusbedrijf. Onze klusbedrijven voelen zich verantwoordelijk voor onze goede naam. Vandaar dat we worden aanbevolen door landelijke partners, dat klanten ons vaak bellen voor een vervolgopdracht en ons bij hun kennissen aanraden. Niet voor niets staat ons logo voor een tevreden klant"!

Deze week stellen wij enkele van de bij Uw Rechterhand aangesloten klusbedrijven aan u voor:

Jef Van Den Bogerd

Over uw smaak valt niet te twisten, klusbedrijf Jef Van Den Bogerd: “Ik hoor vaak de klacht dat de klant verplicht is bij diegene materialen
te kopen die ook zorgt voor de plaatsing of installatie. Vanwege ieders smaak vind ik het veel praktischer dat klanten alle zichtbare materialen
als tegels, sanitair, behang, verf zelf kopen. De onzichtbare materialen als lijm, leidingwerk, kit koop ik zelf daar ik met bepaalde merken goede ervaring heb.
Zodoende sta ik garant voor een smaakvol en perfect resultaat”.

Renzo en Francesco

Renzo-Fransesco

Goed gereedschap is het halve werk zaakvoerders Renzo en Francesco:
“Wanneer men vraagt naar onze verlanglijstjes is het antwoord altijd: gereedschap! Onze laatste aanwinst is een lasermeter waarmee wij nu alles opmeten. In het begin twijfelden we wel en controleerden we alles nog lekker ouderwets met onze vertrouwde meetlatten. Nu wij overtuigd zijn van de nauwkeurigheid en tijdswinst gaan wij nooit meer zonder op pad”.

Guillaume Desmedt

Transparantie, zaakvoerder Guillaume Desmedt:
“Onze offertes zijn glashelder, zonder allerlei voor de klant onbegrijpelijke termen en kleine lettertjes. Voor heel veel (kleinere) klussen hebben wij landelijk vastgestelde prijzen, zodat de klant eenvoudig zelf de prijs kan uitrekenen. Voor grote klussen kom ik altijd vrijblijvend de wensen en omstandigheden inventariseren. Daarna kan de klant kiezen voor een vaste prijs, een begroting of op urenbasis. Zodoende komt de klant nooit voor verrassingen te staan. Onze transparante werkwijze is ook de reden dat we voor veel bedrijven werken”.

Kevin Ramaekers

Kevin-Raemakers

"Details zorgen voor perfectie, maar perfectie is geen detail. Alle werken die Kevin Ramaekers uitvoert, doet hij met de meeste zorg, alsof hij ze thuis voor zichzelf zou doen. Ervaring en streven naar die perfectie zorgen er steeds voor dat een goed eindresultaat wordt bereikt.

Van een huis een thuis maken, is de kroon op zijn werk. Als de mensen tevreden zijn, dan pas, is Kevin dat ook. Een tevreden klant is het hart van de onderneming en bepalend voor een goede reputatie.

Kluswerken Kevin staat centraal voor kwaliteit, beantwoorden aan de verwachtingen van de klant."

.

Koen Van de Velde

Koen-van-de-Velde2

Allround is mijn plezier en uw voordeel, zaakvoerder Koen Van de Velde:
“Bijna alle klussen bevatten verschillende soorten werkzaamheden. Wanneer ik een deur kom afhangen, vragen klanten of ik deze ook wil schilderen. Bij het monteren van een elektrisch zonnescherm, sluit ik deze ook aan. Bij het leggen van laminaat, kan ik ook de deuren inkorten. Omdat ik tegels plak op mijn eigen stukwerk, zorg ik er wel voor dat het stukwerk haaks en strak is. Voor de klant is het grote voordeel dat deze (en ik) niet op de volgende specialist moet wachten (die weer apart reiskosten moet maken en nauwelijks te vinden is voor kleinere klussen)”.

Didier Bouilliart

Didier-Bouilliart

Goede service en kwaliteit, zaakvoerder Didier Bouilliart:
"Zoals al onze klusbedrijven, ben ik ook zelfstandig. Dit betekent dat ik veel persoonlijke aandacht en service geef aan de klant. Ik probeer goed uit te vinden wat de klant precies wil. Als een klus goed wordt uitgevoerd en er komen door mond-tot-mond reclame meerdere klussen uit voort, hebben mijn collega's daar misschien ook weer wat aan. klanten kunnen immers door het landelijk bereik van Uw Rechterhand altijd bij ons terecht. Het is fijn te weten, dat nieuwe klanten dan terecht kunnen bij een collega, die bij dezelfde organisatie aangesloten is".

Steven de Rybel

Deskundigheid troef, zaakvoerder Steven de Rybel:  
"Ik heb een brede technische opleiding en een geweldige praktische intuïtie. Bovendien houd ik mijn vakliteratuur heel goed bij. Dat maakt dat ik niet snel voor verrassingen kom te staan. En omdat ik mijn vak versta en creatief ben in het vinden van oplossingen, krijg ik veel van mijn opdrachten via mond-tot-mondreclame.”
Onderling wisselen wij als collega's ook informatie uit, zodat wij allemaal op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen".

Daniël Vanderpoorten

Daniel-Vanderpoorten

In ons vak loopt alles anders, zaakvoerder Daniël Vanderpoorten:
“Ondanks dat ik altijd alles met de klant goed regel, zie je in de praktijk dat de materialen later worden geleverd, of het weer zit tegen, of een vorige klus loopt door meerwerk uit, of de klant moet de klus uitstellen. Allemaal dagelijkse zaken en door iedereen direct te bellen, ben ik steeds weer trots als het me lukt alles in goede banen te leiden”.

Dominique Roggeman

Dominique-Roggeman

Garantie in de praktijk, klusbedrijf  Dominique Roggeman:
“Wij worden door landelijk zeer gerenommeerde bedrijven en bouwmarkten aanbevolen voor het uitvoeren van allerlei klussen bij hun klanten. Dit commerciële belang heeft bij ons prioriteit 1 en zorgt in de praktijk ervoor dat wij onvolkomenheden zonder onnodige discussies bij voorkeur binnen 48 uur oplossen. Wanneer er onvolkomenheden zijn, vinden klanten het heel prettig dat zij ons landelijk kantoor kunnen bellen, waarna deze direct aan de slag gaat en borg staat voor een oplossing”.

Ronny Van Gorp

Ronny-Van-Gorp

Op de hoogte, zaakvoerder Ronny Van Gorp:
“Duidelijke afspraken maken, deze nakomen en even bellen als dat niet lukt. Een kleine moeite van mijn kant, een groot plezier voor de klant. Mijn dag is weer helemaal goed als een klant het landelijke nummer draait en speciaal naar mij vraagt. Dat gebeurt regelmatig. Meestal zijn dat klanten die ik al eens heb geholpen of bekenden van hen. Dat hoor ik dan om een uurtje of zes, als mijn werk erop zit en de telefoondienst mij de gegevens toestuurt. Handig, want zo word ik overdag niet gestoord terwijl ik op het dak sta of in de kruipruimte zit".

Michaël Goyvaerts

Communicatie, klusbedrijf Michaël Goyvaerts:
“Het communiceren, met daarnaast het vakmanschap,lees (kwaliteit) vind ik wel de belangrijkste pijlers in het slagen van een klus. 
Voorcommunicatie: samen met de klant uitzoeken wat de wens is en/of het wel mogelijk is. Tussencommunicatie: de klant blijven betrekken bij hetgeen  je doet. Vragen  of ze tot nu toe tevreden zijn en/of er aanpassingen gepleegd moeten worden. 
Nacommunicatie: met de klant de gehele klus doornemen of er nog puntjes zijn die veranderd moeten worden. Als alles naar een ieders  tevredenheid is geklaard, met een goed gevoel naar de volgende klant".

Luc Jacobs

Klusbedrijf-Luc-Jacobs-1

Geen dag is hetzelfde, zaakvoerder Luc Jacobs:
“Klussen is een heel oud beroep en een vaak gehoord motto is “jong geleerd, oud gedaan”. Echter het vak is iedere dag anders, door nieuwe gereedschappen, verbeterde materialen, ieder huis is anders, zo ook de smaak van iedere klant. Hierdoor is het iedere dag weer een uitdaging oplossingen te bedenken en te zorgen dat ik top kwaliteit kan leveren voor een redelijke prijs”.

Mike van der Heyden

Mike-Vanderheyden

Alles valt en staat met een goed plan, zaakvoerder Mike van der Heyden:
“Welke kleur verf past het beste bij de gordijnen? Waar plaatsen we de deur in die nieuwe muur? Hoe breed moeten de voegen worden? klanten vragen mij van alles en ik vind het prachtig om met ze te kunnen meedenken. En wil ik net even iets meer weten of kan ik extra handen gebruiken, dan bel ik gewoon een collega-Rechterhand. De afwisseling in mijn werk geeft me veel voldoening".